New York

ÄNTLIGEN FRAMME! nu sitter jag pa rummet med min österrikiska room mate och hennes kompis. igar ringde min väckarklocka kl. 04.30. jag gick upp och at frukost med mamma och pappa. sedan skjutsade mamma mig till upptaget som sedan tog mig till arlanda. väl där träffade jag pa tva andra au pairer. vi checkade in och satte oss och fikade. sedan gick flyget till london 09.20, vi kom fram tva timmar senare. där vi väntade fyra timmar. vi gick i affärer, at mat och sov en skvätt. sedan var det dags igen- new york nästa! men vilken tid det tog. när vi 7 timmar senare, efter 3 filmer, en äcklig flyplands middag och nagra tappra försök att sova, landade vi klockan 18.00 i NY tid. lagom trötta satte vi oss pa en buss och akte en timme till stamford.  efter att de visat oss runt och delat ut rumnycklar and stuff sa stupade jag i säng vidd 11.00 alltsa 5.00 pa morgonen svensk tid.
  klockan 7 pa morgonen blev vi väckta. vi gick ned och at en super god frukost buffe. sedan hade vi lektioner till 12.00 da vi fick tacos till mat. gott, gott. och nu sitter jag här, mätt och en aning trött. men nu är det dags för ännu en lektion.

jag saknar er alla där hemma!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

Åh så kul, bra att du var snabb med att skriva så vi ser vad som händer. Tänker på dig! Hela familjen hälsar. Kramar från Emma.

2008-08-26 @ 21:34:19
Postat av: Pappa

Hej Älskade.

Skönt att allt har fungerat.Här hemma är det regn ... Jobbet tar mycket tid och nu är det dax att sova. Kolla upp din skype och testa när du får tid. Kram PA

2008-08-26 @ 22:29:56
Postat av: Pappa

Hej Älskade.

Skönt att allt har fungerat.Här hemma är det regn ... Jobbet tar mycket tid och nu är det dax att sova. Kolla upp din skype och testa när du får tid. Kram PA

2008-08-26 @ 22:30:47
Postat av: Kitty

Va skönt att allt gått bra med resan o allt! Lycka till :) Kram

2008-08-27 @ 00:02:33
Postat av: Shana

Tjena bruden:).. va skönt att resan gick bra, Ha det kanon bra:).. Kramar..

2008-08-27 @ 18:15:49
URL: http://shokh.blogg.se/
Postat av: Stafbergs

Tjena Jullan!

Åsa och jag var tvungna att kolla läget...

Fortsätt och skriv och ha det gott!

/Stafbergs

2008-08-27 @ 23:26:33
Postat av: Eve

Hej Julia! Det låter som om du har det rätt bra iaf, trots för lite sömn. Hoppas allt går bra i NY och att du kommer ordentligt till California sen :) tänker på dig! ta hand om dig! kramar

2008-08-28 @ 23:15:38
URL: http://evvis.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!! New york kommer passa dig perfekt!!! Hoppas resten av trippen blir lika lyckad som starten!!! Kram

2008-08-29 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0