Äntligen Söndag och lite lugn och ro.

I morse gick jag och Anna upp vid nio och åkte sedan med Joanne och barnen till Calabasas där vi mötte upp morfar Rufus, Farfar Phil och Farmor Ronni. Sedan blev vi bjudna på en jättegod pannkaks-frukost. Vi satt länge och pratade om festen och hur allt varit. Joanne berättade om hennes kompis som blivit sååå smal och om hon, den andra, som blivit sååå stor och allt vad det nu var. Dylan betedde sig ganska bra och inget speciellt inträffade.
Efter frukosten tog jag och Anna bilen till vad som visade sig vara sen största outletten jag någonsin sett: Camarillo Outlet. Det var som ett litet samhälle med massor med affärer där det var billigt, billigt, billigt. Det fanns Calvin Klein, American Apparel, Ralph Lauren och allt vad det nu var. Där spenderade vi sedan 5 timmar i jakt på dem perfekta julklapparna och jag tycker nog att vi lyckades ganska bra. Det är en sån lustig känsla att kunna gå runt i sommarvärme och lyssna på julmusik och veta att det bara är en månad kvar till julafton. Tiden går så fort!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Julia,

Vilken helg du haft.

Jag var tvungen att läsa det andra inlägget om dopet för studiekompisarna, de tyckte du hade haft det kämpigt och att det är typiskt amerikanskt.

Hoppas allt har lugnat sig, och stressa inte.

Stackars barn som måste vara med om att föräldrarna stressar så.

Kul med shopping, när jag var au-pair så åkte jag med nästan tomma väskor dit och överfulla hem.

Det bästa jag köpte var ett par Calvin Klein jeans.

Vilka minnen.

Vi har snöstorm här hemma nu, så du har det nog bättre i värmen. Fast Benjamin älskar snön, han kan vara ute hela dagen i den. Det är det bästa som finns säger han.

Nu ska jag plugga lite.

Kram på dig

Cissi

2008-11-24 @ 10:19:55
Postat av: Moster Åsa

Hej hjärtat!

Är i Högbo med mina kära vänner Maja, Katta och Carina och har tillbringat natten här. Efter morgonpromenad och frukost har jag visat din fina blogg för dom. Puss på dig! Kram Åsa

2008-11-29 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0