En regning Lördag.

Efter halloween-firandet sov jag över hos Anna och när vi vaknade på Lördag morgonen, hör och häpna, så regnade det. Vi blev riktigt förvånade för det har det nämligen inte gjort sedan vi kom hit. Vi åt frukost i lugn och ro och under tiden slutade det regna. När vi ätit färdigt gick vi ner på Montana och strosade i affärer. Där finns det sååå många mysiga småbutiker, dem ser dyra och exlusiva ut men priserna är för det mesta helt ok. Jag prövade en hel del kläder och köpte till slut ett par jeans. Och lyssna på det här: när jag och Anna promenerade på gatan mötte vi  Bree van De Camp från Desperate Housewifes!
    Efter någon timme kom Sandra ned till oss. Vi kikade i lite fler affärer innan det började regna igen och då menar jag REGNA med stora bokstäver. Världens störtskur. Men då hade vi blivit hungriga så vi gick in och satte oss på en mysig italiens restaurang och myste. Efter en god middag promenerade vi upp till Annas hus och jag åkte hemåt eftersom jag behövde jobba. Kvällen spenderade jag sedan med en sovande bebis och en hyperaktiv 3.5 åring.Han sov nämligen "middag" klockan 17.00-18.00 då jag kom hem och väckte honom. Men han var iallafall på ett mycket bra humör och vi målade med fingerfärg, han badade, vi tittade på film och lyssna på det här: vi läste 8 böcker, utan att han somnade. Så klockan 22.00 då hans föräldrar kom hem var han fortfarande vaken, men då tog dem över och jag somnade som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0