Halloween by night.

Som sagt tog jag efter mycket om och men Joannes bil till Santa Monica och min kära Anna. Väl där bytte jag om och sedan var det dags för oss, mig och Anna att sätta på oss våra lösögonfransar som vi köpt speciellt för dagen. Jag skojjar inte om jag säger att det var hur svårt som hellst att få dem på plats. Vi limmade och satte fast, tog loss, limmade igen, satte fast igen, tog loss igen.. MEN vi klarade det och till slut såg jag ut så här:



När fransarna sedan var på blev nästa projekt att kunna titta sig omkring med ett kilo extra hår på ögonen, extra svårt blev det för Anna som var tvugnen att köra bil med dem. Men göteborgare som hon är klarade hon det fin fint och vi kom fram till Hollywood hel skinnade. Sedan spenderade vi kvällen tillsammans:


Alexander, Phillip och Linus.


Mathilda.



"Tjejerna med lösögonfransar" Anna, Sandra och jag.

Efter mycket prat och trevligt sällskap tog vi en sväng ner på Hollywood Boulevard. Där såg vi en hel del utklädda människor, bland annat Borat, MacCane och Palin, en super tjock gladiator i minimala kläder och en dvräg med en mask från filmerna "saw". Efter en timme ute i vimmlet drog vi oss tillbaka till killarnas lägenhet där vi spenderade flera timmar innan vi begav oss hemåt- nöjda, trötta och med en stark längtan att ta av lösögonfransarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0