En bild säger mer än tusen ord.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Tack så hemskt mycket för att du tog hand om oss så bra när vi var hos dig! Det var verkligen suuuuper!!

Så himla härlig bild. Tänker på dig. Massa Kramar

2008-10-07 @ 13:10:02
Postat av: Cissi

Två sötnosar på bild.

Hoppas du har det bra nu när de andra har åkt vidare.

Just nu önskar jag att jag kunde byta med dig, om du gör mina uppgifter i skolan kommer jag och sköter dina sysslor i Usa. Ett bra byte?

Fattar inte vad uppgiften går ut på och då är det svårt att fixa den.

Kram på dig

Cissi

2008-10-07 @ 15:08:33
Postat av: Patrik Lind

Hej på dig tjejen!

Det var just den här mentala bilden av dig - självständig, vuxen och moget nyfiken - som fick mig att rekommendera dig som au pair. Du verkar ha det bra borta där på andra sidan klotet! Njut och skapa dig den Julia som du själv vill bli. Ofta så blir man begränsad av alla människor som man redan känner, för gentemot dessa så har man ju redan en roll och det brukar vara svårt att kliva utanför den. Men jag tror att du kommer ta ytterligare kliv under det här året som kommer vara fullständigt ovärderliga. Det är en förmån att kunna få uppleva det du just nu upplever - glöm aldrig det - du får erfarenheter som andra som inte tagit chansen genuint saknar och är avundsjuka på. Visst kan det säkert vara ensamt och svårt många gånger, men frågan är vad som man utvecklas mest av, att göra det man redan kan och är bekväm med eller prova nya saker!? Jag tror att du redan vet svaret!



Jag är väldigt glad för din skull, och du ska veta att det inte bara är din familj som tänker på dig i detta regniga Sverige. Helena och kanske även den lille krypande Ted, säger hej!



Och du, vad tränar grabben för kampsport?

Ta hand om dig!

/Patrik

2008-10-09 @ 19:36:49
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild på Er två... Jag blir så glad men också så otroligt längtig när jag ser dig. Ta hand om dig och massor av kramar moster Åsa.

2008-10-12 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0