Måndag

Dagen började tidigt då vi satte oss I bilen tillsammans med Mark som skjutsade oss till Jerrys deli där vi åt frukost. Daniel köpte en Fajita omelet medan jag och Emma köpte varsin banan smootie, varsin bagel och delade på en fruktskål. Gott!

Sedan kom min vän Mariana och hämtade oss. Vi satte oss I hennes bil och åkte mot Westwood och UCLA. Jag och Mariana hade en 2.5 timmes lektion och medan vi roade oss I klassrummet knallade Emma och Daniel runt på campus. Efter lektionen träffades vi och åkte hem tillsammans, Joanne hämtade oss hos Mariana, med sig hade hon en sovande Dylan. Vi stannade på hamburgerkedjan in n out där vi köpte varsin farligt god hamburgare som vi tog med oss hem och åt I skuggan utomhus. Sedan satt vi I lugn och ro och pratade tills Dylan vaknade upp, Då var det full fart, han visade sina nya favoriter, Emma och Daniel, hans lekrum och alla hans leksaker innan det var dags för oss att sätta oss I bilen igen och åka mot hans karatelektion. Ni som läst min blogg förrut vet vad jag tycker om hans karate och jag tror nog att jag har Emma och Daniel med mig. Nåväl, efter lektionen åkte vi till target där vi handlade tandkräm, tuggumi och en batmanleksak åt Dylan. Vi hann också med att äta varsin underbart god youghurt glass på pinkberry och Dylan hann åka bil innan det var dags att åka hemåt och äta middag med familjen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0