Saknar er där hemma!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad man längtar efter er. Meya är med mig på skolan idag, och ville promt se en bild på dig Julia, så vi har nu tittat igenom bloggen ännu en gång. :-)

Det är så kul att se allt ni får uppleva.

Sköt om er.

Kram

Cissi & Meya

2008-10-03 @ 08:46:56
Postat av: mamma

Hej!

Härligt att höra att ni har det bra.

Vi saknar er också, men njuter desto mer när vi får läsa om allt ni gör.

Sköt om er

Kramar mamma

2008-10-03 @ 22:28:17
Postat av: evelina

jag saknar er supermycket, tjejer! och vilken rolig bild när ni stod i de där flintagrejerna :D jag skrattade högt för mig själv! haha. ni ser ut att ha det jättebra och roligt - som det ska vara, helt enkelt. ta hand om er! pussar & kramar

2008-10-04 @ 00:41:29
URL: http://evvis.blogg.se/
Postat av: Mamma Helena

Nu sitter vi hemma i Tolfta och fikar. Mormor och morfar, Johan och Stina, Åsa och Jonas samt Fredrik Oscarsson + alla barnen.

Jag har visat er blogg och alla här hälsar! Mormor och morfar är mäkta imopnerade av allt ni gjort.

Jättekramar ifrån oss alla!

2008-10-05 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0