En mysig fredag.

När jag på fredags morgonen körde hem ifrån Anna lyckades jag virra till det riktigt. Jag åkte fel tre gånger! Jag fattade inte gps:ens instruktioner och blev allmänt förvirrad, men, efter att ha tärt lite extra på miljön kom jag hem efter ca 45 minuter. Väl hemma var det alldeles tomt, så jag fick en stund för mig själv då jag satte mig ned och funderade. Jag funderade nog lite för mycket, som man kan lätt gör då man varit riktigt nervös och nevositeten släpper, men, men efter att ha snyftat lite grann kändes det bättre.
När sedan Dylan med familj kom hem packade jag picnic och tog sedan med mig Dylan och grannens son till poolen. Vi hade några riktigt trevliga timmar tillsammans innan vi åkte hem och Dylan sov middag. Under tiden han sov facebookade, tvättade och städade jag lite. Efter ca 1,5 timme vaknade han och vi hade en mysig eftermiddag tillsammans hemma I trädgården. Vi lekte med hunden Zoe, hade vattenkrig och en springtävling.Se bilderna nedan!
Efter det badade jag Dylan innan vi åt kvällsmat och tittade lite på “Firehouse dog”. Efter ca 20 minuters tittande gick vi in tills hans rum och läste lite innan han till slut somnade vid nio tiden. Då satte jag mig och tittade på filmen “Baby mama”. Rolig och mysig film! Efter filmen skypade jag med mamma och gick sedan och lade mig.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gumman,

Grubbla inte så mycket, snart har du sällskap, tro det eller ej, så kommer ditt år att gå fort.

Julen i Usa är otrolig tycker jag.

Ta väl hand om Emma och Daniel och krama dom från mig när de kommer, och ta hand om dig själv också.

Så passar ni på att ha riktigt kul ihop.

Kram Cissi

2008-09-28 @ 21:35:15
Postat av: Åsa

Första gången jag körde själv i USA fick jag punktering men var alldeles för stirrig för att märka, lyckades också virra bort mig. Väl hemma hos "min familj" så stank det bränt gummi - gissa hur det kändes att gå in och berätta det - haha.

Men nu får du ju sällskap i bilen när E&D kommer, ta väl hand om varndra.

Kramar moster Åsa

2008-09-28 @ 23:03:52
Postat av: Therese

Gud vad söt han är:)

2008-09-29 @ 17:08:55
URL: http://kregert.webblogg.se/
Postat av: Catherine

Va fina bilder... SAKNAR honom så himla mkt!!! Han e ju som min lille, jobbiga lillebror ju haha...

Ta hand om dig gumman puss catta

2008-10-08 @ 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0