i'm good.

Idag började Dylan förskolan igen efter sommarlovet. Vi gick upp vid halv åtta tiden, åt frukost I lugn och ro och begav oss sedan mot skolan vid halv nio tiden. Han var glad och lättsam. När vi kom fram till skolan gick han direkt bort till sina kompisar och började leka med dem- så lätt var det avklarat! Peace of cake som man säger här I Amerika.

     Sedan åkte jag och mamma Joanne hem. Vi tog en kopp the tillsammans innan hon åkte iväg igen. Jag tog Zoe på en liten promenad och satte mig sedan framför datorn och skypade med pappa. När klockan sedan började närma sig halv ett, efter att jag och Joanne  ätit lunch tillsammans åkte vi tillbaka och hämtade Dylan. Väl hemma släppte Joanne av mig och Dylan. Vi gick in och han var inte ens ledsen- wihoo! Vi målade lite och gick sedan upp för att läsa innan han sedan sov middag. Under tiden han sov svettades jag ute I solen med min ljudbok. Det  är så underbart varmt här. När han sedan vaknade åt vi lunch tillsammans, jagade osynliga pirater I trädgården, spelade fotboll och tränade på att cykla. (snacka om vardagsmotion) När klockan sedan började närma sig sex så kom Dylans mormor och morfar över- de är högljuda, glada och lite smått galna. Med andra ord helt underbara! Vi fikade tillsammans och strax därefter kom Joanne hem. Kort sagt: jag har haft en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0