måndag.

Hej alla!

Det kanns som att allt antligen borjar falla pa plats. Igar var jag pa stranden hela dagen med Catherine och hennes svenska kompisar. Vi var runt tio stycken och alla var jatte trevliga!  Vid fyra-tiden packade vi ihop vara saker och akte till en av killarnas hotellrum. Dar inne var vi typ 5 minuter sa vi bot I princip bara klader vi skulle namligen vidare till en barbeque och darfor hade vi brattom. Sa du kan ju tanka dig hur frash man kanner sig med sand overall , rod brand nasa och otvattat har. Sweet. Men, men vi satte oss I bilen och korde till bell air. Nar vi kom fram hade alla redan atit sa vi slanged pa de sista korvarna. Tjejen som hade barbequen var valdigt trevlig och bode I en stor tvavaningsvilla tillsammans med hennes foraldrar, som for tillfallet var nagon annan stans, vi gick runt och halsade pa alla och de var hur trevliga som hellst! Alla anerikanare ar sa trevliga och latta att prata med. Vi var dar fran fem-tiden till halv tio. Sedan korde en av tjejerna hem mig.

   Nar jag vaknade I morse var jag utvilad och pa bra humor. Jag gick upp, duchade och at frukost med familjen. Sedan akte jag, Dylan och mamma Joanne, och Dylans kompis och hennes papa, pa bio. Vi sag fly me to the moon, en ny 3D film som var sa haftig. Alla figurer kandes sa nara att man ville racka fram handen och kanna pa dem. Dylan tyckte dock det var lite for bra gjort sa han tog av sig glasogonen lite till och fran. Efter det at vi lunch pa en restaurang tillsammans. Dar motte Mark, Dylans pappa, upp oss och sedan akte han och Dylan hem. Jag och Joanne akte till en superstor mataffar och handlade. My god va vi handlade! Nar vi sedan kom hem gick hon, jag och D till poolen och badade och efter det grillade vi tillsammans hela familjen. Det var jatte trevligt och det kandes bra att verkligen hinna prata ordentligt med dem. Dem ar sa trevliga, speciellt  Joanne som verkar toppen.

Sa vad ska jag saga: det ar forsta dagen jag inte kannt mig ledsen och haft hemsk hemlangtan. And that’s a good thing, right?


Kommentarer
Postat av: Marina Söderholm

hej gumman! det låter som att du har det toppen:) blir nog jättebra det där. massor med kramar

2008-09-03 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0