Mitt underbara rum.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Julia,

Hittade adressen till dig från emma och daniels blogg. Vad kul att kunna följa dig. Ditt rum ser betydligt lyxigare ut än mitt gjorde när jag var au-pair i Boston. Ta hand om gullungarna när de kommer och passa på själv att njuta av din tid i Usa. Där har du möjlighet att uppleva saker du aldrig skulle ha gjort hemma i Tierp. Kram på dig Cissi, Meya hälsar också till sin dansfröken.

2008-09-10 @ 13:53:41
Postat av: evelina

Härligt rum, du :) Min pappa tror inte att du kommer att komma hem till Sverige igen sen ;)

2008-09-10 @ 20:57:38
URL: http://evvis.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjena Pärlan! Åh så fint du har det!! Du är jätte duktig på att skriva mycker inlägg! När man saknar dig är det så skönt att kuna gå in och se att du har det bra. Just det, det var fel på facebok så att Daniel kunde inte skriva till dig!

Kramar från Emma.

2008-09-11 @ 06:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0