Jag har..


varit på svenska skolan i Santa Monica med Marita och hennes lilla Carr. skjutsat Joanne, Mark och Dylan till LAX varifrån de åkte till Miami (och inte kommer tillbaka förrens på Måndag). lyckats ha sönder min kamera. hamnat mitt i en filminspelning av "My name is Earl" då jag promenerade i parken med Marita. varit med Gavin hos barnens mormor Merle i 3 dagar och: spelat alfapet, ätit middag vid "the lake" i Westlake, sett Lake Sherwood- där de spelade in Robin Hood (sherwood skogen) och varit vaken i ett antal timmar med en skrikande Gavin natten till idag. varit på bio och sett "he´s  just not that into you" med Amanda och Maryam. badat i Joannes lyxbadkar. fått en alla-hjärtans-dag present av Joanne. fått ett vykort: "Happy valentines day! We love you! From Dylan, Gavin and Zoe." gråtit lite över det fina kortet. kollat ut genom fönstret på regnet. blivit bortskämd med god mat hos Merle. fått alla underbara foton Amanda tog av mig.
    och vad mer? ja just det, gjort upp planer för att spendera kommande helg i San Diego med Marita, Mariana, Anabelle och Peach!



Mariana, Marita, Anabelle och Peach.

Kommentarer
Postat av: emma

Love you!

2009-02-16 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0