Familjen i LA, dag 11: Venice Beach och hejdå middag.

Jag säger bara ÅH vad jag älskar Venice! Alla människor, den coola boardwalken, dem långa palmerna och den fina stranden. Vi lyckades pricka in en riktigt perfekt dag: det var lördag, det var varmt, det spelades musik i alla hörn och det var GALET mycket folk. Jag skulle kunna gå runt och kolla på folk i en oändlighet: i Venice finns allt. Långa, korta, tjocka, smala, påklädda och avklädda, färgglada och gråa, unga och gamla- allt! Vi spenderade flera timmar promenerandes upp och ned för boardwalken, shoppade och gick sedan ned till stranden.
   På kvällen åt vi sedan en supergod "hejdåmiddag" tillsammans på Cheesecake Factory.


Mamma och jag utanför Cheesecake Factory,


Oscar på Cheesecake factory.


En super god "Brownie Sunday Cheesecake" med vitchoklad mousse, brownie underdel, varmt chokladsås och rostade madlar uppepå- GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0