Santa Barbara, åh Santa Barbara!

Jag, Joanne och barnen åkte idag upp till Santa Barbara för att hälsa på Joannes kompis Shaun. Och jag säger bara; WOW! Vilket hus hon har! Det vi först möttes av var en enorm gate och när den sedan öppnades så visades hennes enorma gård. Huset, ja gud- vart ska jag börja? En herrgård, eller nej inte en herrgård kanske mer av ett mindre gammaldags slott i sten med rosor som klättrade på väggarna, stora välklippta citronträd längst med vägen och en sån där rondell liknande grej med en staty i mitten framför huset. Och mitt i alltihopa så strosar 6 stycken minihästar och 5 stycken
hundar omkring. (Ja djuren gick runt på hennes trädgård) Tänk dig känslan att sitta utomhus i den 25 grader varma majsolen och äta lunch med alla djuren runt omkring, helt otroligt. Och allt var sååå vackert! Utanför hennes trädgård sträckte sig hennes land så långt man kunde se hennes gård består av 10 acres vilket motsvarar 40 468.5642 m2 fatta?! Nåväl förutom dem 11 djuren jag redan berättat om så har hon 2 stora fjordingar, en enorm blomträdgård och massor med skog. Med andra ord: ett mindre himmelrike här på jorden.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst var det till henne vi skulle ha åkt när vi va i SB? Och se på hästarna :)

2009-05-14 @ 11:45:58
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0