Nu var det länge sedan!

Ja, nu var det verkligen länge sedan jag skrev någonting. Jag vill att ni ska veta att jag tänker på er där hemma och att jag hoppas att allt är bra med er! Anledningen till att jag inte skrivit på länge är att jag, så fort jag fått en ledig stund, åkt och träffat mina kompisar. Vi har fikat, shoppat och bara suttit och pratat- och ni ska veta att det är precis vad man behöver då man varit hemma en hel dag med två kids! Men annars så är barnen HELT underbara! Dylan är världens mysigaste och kramgoaste unga som på sistonde börjat kalla mig för sin "bästa vän" - det är så man blir alldeles varm i hjärtat! Gavin bara ler och skrattar dagarna i ända och allt funkar så bra med dem! Och precis som jag skrivit att jag inte är hemma så mycket på kvällstid så ska jag iväg nu, jag har nämnligen fått reda på att det bor en svensktjej här i knutarna, så henne ska jag iväg och träffa nu på starbucks. 

Förresten, idag var jag nere på mataffären "Trader Joes" då jag hörde en röst som pratade svenska, nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att säga hej. Helena hette hon, hade två barn med en amerikan och  var jättetrevlig. Hon bjöd hem mig till sig på fika och fika kan väl aldrig slå fel? :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia Blom

Hej Gumman,

Vad kul att allt flyter på för dig. Tänker ofta på dig, och måste säga att ungarna är lite avundsjuka på vissa bilder. Framförallt Meya när hon fick se ett prinsess slott i bakgrunden. Meya har börjat på redskapsgympa på aktivéra, jättekul säger hon att det är.

Två yngre tjejer som leder, verkar vara jätte duktiga med barnen.

Sköt om dig gumman, och hoppas du får besök snart.

Kram

från en tokpluggande

Cissi

2009-01-29 @ 09:20:31
Postat av: Emma

Love you!!!

2009-02-01 @ 14:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0