min allra bästa vän.

hur säger man hejdå till sin allra bästa vän? sin allra, allra bästa vän. jag har gjort det men kan fortfarande inte förstå det. jag kan inte tänka mig att jag ska vara utan dig i ett år. ett helt år. eller ja, tillochmed lite mer än ett år. det gör ont att tänka på. hur säger man att man kommer sakna personen av hela sitt hjärta? hur säger man att det känns som att hjärtat går sönder? hur säger man att man redan känner sig halv?
   men trotts detta var jag inte ledsen då jag åkte hem ifrån dig i söndags kväll. jag var hoppfull, jag var förväntansfull men framför allt: jag visste att du kommer vara där när jag kommer hem. och då förstod jag. det handlar det inte om att säga hejdå, det handlar om att det kommer ta ett tag tills vi ses igen. men det kommer vi att göra. och därför var det sista vi sa till varandra: vi ses. och att jag älskar dig av hela mitt hjärta. min älskade Mimmi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0