Busy.

GUD vad jag har jobbat på sistonde! Joanne har varit i Las Vegas och Gavin har varit hos sin mormor&morfar så jag och Mark har haft Dylan att ta hand om. Men att få Mark att hjälpa till är lika lätt som att få Dylan att säga "natinalencyklopedin" på svenska, alltså med andra ord helt omöjligt. Så jag har jobbat morgon till kväll i, vad det känns som, en evighet. Det possitiva har varit att han betett sig mycket bra. Han har varit glad, trevlig och verkligen lyssnat på mig- självklart försvann den goda disiplinen samma dag som Joanne kom tillbaka men, men man får vara glad så länge det varar.
Jag har som sagt jobbat mycket, närmare bestämt varenda kväll förutom fredags kvällen och tack-och-lov söndagen. Dylan och jag har varit i parken, bakat pepparkakor, myst och tittat på film, påbörjat ett pepparkakshus och sjungit massor med svenska sånger. Fredagskvällen sov Dylan över hos mormorn&morfar och jag kunde därför åka till min kära Anna och hennes hejdå-middag. Dem hade gjort det så fint med juldekorationer och dem hade lagat underbart god kyckling tacos. Vi satt och pratade, åt och hade det mysigt framför brasan. Det var en himla mysig kväll, tyvärr slutade den med att jag var tvungen att säga hejdå och det var mindra roligt. Men sånt är livet och Anna, jag känner på mig att vi kommer ses snart igen! Och som vi alla vet så efter fredag kommer lördag och en galet lång jobb dag, men sen kommer också söndagen och den var mer än välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0