Britney Spears w/ The Pussycat Dolls

I Torsdags vid sju-tiden så parkerade jag, Amanda och Marita vår bil på parkeringen vid The Staples center nere i downtown Los Angeles. När vi sedan promenerade mot ingången och tittar på biljetten så säger Marita, som bokade dem åt oss, "Varför står det Britney Spears with The Pussycat Dolls på biljetten?" Och det ska jag tala om varför det gjorde: dem var nämligen också där! Och dem var GRYMMA! Dem dansade och sjöng (live) i en timme, innan Britney klev på scenen. Och jag kan väl säga såhär: hon var blek i jämförelse. Det faktum att hennes konsert kallas "The Circus Tour" framgick tydligt. Kanske lite väl tydligt, för det kändes verkligen som att man var på en cirkus- som Amanda sa: "Det känns som att vi är på cirkus med Britney som gästartist", det faktum att hon inte sjöng live gjorde inte heller det hela bättre. Men jag är ändå nöjd, jag menar Britney är en grym dansare och dem stunderna hon var på scenen gav hon verkligen allt!



Tre förväntansfulla tjejer!



Pussycat Dolls



Britney Spears



Britney Spears

.. rätt grymma platser vi hade va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0