En jul HEMMA!

Efter en resa fram och tillbaka till Sverige så har jag nu börjat landa i vardagen igen. I Sverige, det vill säga hemma, var det helt underbart! Jag fick träffa min familj, mina vänner och mina släktingar igen efter 4 månader och som jag har saknat dem! Jag landade på Arlanda efter den 14 timmar långa flygturen på kvällen den 21 december, då mina föräldrar kom och hämtade mig och vi begav hos hem mot Granvägen. Mycket prat, skratt och en del tårar senare var vi hemma och det var dags för tacos med hela familjen. Gott, gott! Efter det rullade dagarna på med julfirande, hemmamys, tid med kompisarna, snowboardåkning i kungsberget, nyårsfirande och sedan var det helt plötsligt den 2 januari och dags att åka tillbaka. Fy vad hemskt det kändes att åka! Ursch, ursch- MEN när jag gråtit färdigt och kunde börja tänka klart igen så började jag istället för att vara ledsen över att åka tillbaka känna mig otroligt tacksam över att jag har ett sådant underbart hem att komma tillbaka till och längta efter. Och tills vi ses igen: tack för 10 underbara dagar, & kom nu hit och hälsa på mig!

Kommentarer
Postat av: emma

Saknar dig sååå mycket!

2009-01-06 @ 23:00:14
URL: http://emmadaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0