Sällskap

Som alltid så vet jag aldrig hur mitt arbetsschema ser ut förrens samma dag, om ens det. Iallafall fick jag klockan tio veta att jag inte behövde börja jobba förrens klockan sex igen. Och det var ju kul men HALLÅ kunde hon inte ha kläckt ur sig det lite tidigare? Då hade jag ju kunnat planera något!  Nåväl, jag fick till en lunch med Mariana och Anabelle innan de började jobba, och sen.. Ja du,  sen hade jag picnic med mig själv i parken i den 22 gradiga värmen januarivärmen. En filt, vindruvor, blå himmel, ljudboken "aldrig fucka upp" och vad mer kan man behöva? Ja just det, sällskap!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej tjejen,

Det låter mysigare än att sitta på lärcentrum och fixa hemtenta. Jag byter gärna eller sitter ed och tjattrar som sällskap.

kram på dig

Cissi

2009-01-09 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0