Familjen i LA, dag 6: Santa Barbara.

Efter en god natts sömn hemma i huset gjorde vi ytterligare en utflykt och denna gången var det mot Santa Barbara. Där promenerade vi runt på den supermysiga shoppinggatan "State Street". För mig är Santa Barbara litet, mysigt och hur fint som hellst- och den här dagen försärkte det intrycket ytterligare. Efter några timmars strosande på pieren och i affärer åt vi lunch innan vi gick ned till stranden och myste.
   Flera timmar senare åkte vi till Camarillo outlet och shopade lite innan vi begav oss hemåt igen: trötta, nöjda och med rosiga kinder efter en solig dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va härligt ni verkar ha det!!

Kul att läsa, hoppas du mår bra??

Puss och kram

2009-06-29 @ 16:01:31
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vännen!

Så kul att läsa om vad ni gjort=)

Idag kom åkte jag hem från Oslo, du tror inte att när jag ska kliva av upptåget i Tierp ser att din familj satt i vagnen bredvid! Jag som hade så mycket att fråga dom!

Saknar dig, men snart ses vi=)

2009-06-29 @ 22:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0