En molning Lördag.

I morse så bestämde sig två tjejer för att gå på en morgonpromenad. De var ut och kände efter hur vädret var och satte därefter på sig sommarkläder. Sedan promenerade dem till Coffebean och köpte sig varsin thé och bagel, efter frukosten promenerade dem vidare. Efter promenaden packade dem sina väskor för stranden- eftersom det var varmt ute. Satte dem på sig solskyddsfaktor? Nej, det var ju så molningt och ganska bruna tyckte dem ändå att dem var. Väl nere på stranden solade dem sig i ett par timmar, tjej nummer två säger: "vi ska nog tänka på att 70% av solens strålar går igenom molnen, men ingen solskyddsfaktor åkte på utan istället packade dem ihop sina saker och strosade upp till 3:dje gatan där de mötte upp några fler kompisar. Dem tittade alla tillsammans på flera olika gatuuppträdanden och shoppade en del i favoritaffären "Forever 21" Sedan åt dem en mycket god och hälsosam hamburgare på McDonalds innan dem promenerade hemåt igen eftersom en av tjejerna skulle jobba på kvällen.

Så nu ska vi se: hon som hade sommarkläder på sig och solade hela dagen utan solskyddsfaktor eftersom att "det var så molningt och för att hon tyckte att hon var rätt brun", det var jag. Hon som skulle jobba på kvällen var också jag och sist men inte minst : vem kan det vara som sitter framför en dator med ett aningens rödbränt ansikte? Tredje gången gillt för det är också jag!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, åh gumman! men vad härligt med sol! :) KRAM

2009-03-03 @ 12:22:29
URL: http://evvis.blogg.se/
Postat av: Marigona

hejsan! :D

Nehe, tråkigt det. Men klarar man sig med csn bidrag? Jo, inte riktigt säkert. Funderar på om det finns någon bättre/billigare. Jag vill gå ekonomi och mänskliga rättigheter men egentligen så vill jag bli skådespelare, en dröm som jag lagt undan för det är riktigt svårt att bli det heh! :)

2009-03-05 @ 21:10:55
URL: http://gonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0