John och Pelle i LA: dag 2

Efter inte allt för många timmars sömn så vaknade jag upp på Måndags morgonen. Jag åt frukost med Joanne och barnen innan jag satte mig i bilen och körde mot "Tarzana inn" där John och Pelle spenderat natten.  Vi packade in väskorna i bilen och åkte sedan ned mot Santa Monica. Där knallade vi runt på 3:dje gatan: tittade lite i affärer, träffade Amanda och åt, såklart, en youghurt-glass på Pinkberry. Underbart tyckte jag och Amanda, gott tyckte Pelle och kallt tyckte John. Efter ett par timmar sa vi hejdå till Amanda och hoppade in i bilen igen. Nästa stopp var Santa Monica Pier som sedan följdes av  Venice Beach. Där gick vi runt på boardwalken och checkade in killarna på ett hostell för den kommande natten. Sedan åt vi varsin Barbeque Hamburgare på Bondi Barbeque, strosade på stranden och hade det toppen mysigt! När klockan sedan började närma sig halv sju så begav vi oss åter igen tillSanta Monica. Först åkte vi hem till Amanda. Då var det jag, John, Pelle, Maryam, Dorota och Amanda. Vi satt inne i hennes au pair rum och snackade länge innan vi till slut bestämde oss för vart vi skulle äta, det blev mexikanskt och gott var det!



Pelle, Dorota, jag, Amanda och John.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0