Är det inte det ena så är det de andra.

Jag har många gånger gråtit och tänkt att det varit alldeles för långt tills jag kommer hem igen, sedan har jag gråtit och tänkt att det är alldeles för kort tid tills jag åker härifrån. Sedan har jag fällt många tårar över mina underbara kompisar hemma i sverige och nu, nu gråter jag över hur snart det är tills jag måste säga hejdå till min underbara vänner här. Jag har varit galet arg och frusterad över kidsen och nu kan jag knappt tänka mig en dag utan dem. Jag har saknat sverige och kylan men nu så älskar jag den galna värmen.

GAH- does this make any sence at all?

Kommentarer
Postat av: marita

du skriver ju helt underbart fint :)

2009-05-20 @ 03:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0