Bra, bättre, bäst!

Morgon, morgon, morgon. Solen skiner, Dylan är i skolan och Gavin sover. Jag har precis lagt in ett lass tvätt i maskinen och ätit en god frukost. Utanför mitt fönster knallar våra fyra mexikanske trädgårdsmästare omkring; dem klipper gräs, krattar löv och vattnar trädgården- allt detta på vår minimala bakgård. Egentligen hade jag velat sätta mig utomhus under vårt stora parasoll och läsa min underbara bok "new moon", fortsättningen på boken "twilight" men i väntan på att "los chicanos" ska avlägsna sig så blir det en hälsning här på bloggen istället. Allt är bra med mig, familjen Levien är toppen, vädret är ännu bättre och tanken på att min familj kommer hit om lite mer än en månad är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0