tjalala-lalala.. men Fredag är ändå den dagen som känns bäst!

Och Fredag, ja det är idag! Förmiddagen spenderade jag i den underbara värmen vid vår Country Club. Där solade och badade jag i drygt 2 timmar, lyssnade på "tillsammans är man mindre ensam" på ljudbok, pratade med Marita som kom förbi och njöt. Sååå underbart!
    Efter poolen tog jag en dusch, åkte hem och åt lunch och satte mig sedan i bilen och körde mot Dylans skola. Väl där hämtade jag upp en mycket glad Dylan som pratade och pratade och vi åkte tillsammans till parken som var näst intill tom. Där mötte vi upp min kompis Anabelle och hennes två värdbarn: Alexandra och Tyler. Barnen dem lekte och lekte, och vi? Ja du, vi satt helt utslagna i skuggan och tittade på och pratade. Om hur allt är här, hur det kommer bli då vi åker hem om tre månader och hur vi ska få med oss alla grejjer. Ojoj, det kommer bli ett projekt! Som tur är kommer min familj (om 5 veckor!!) och dem har lovat att ta med sig en väska hem åt mig vilket är mycket uppskattat!

Planerna för ikväll ligger fortfarande i luften men jag och tjejerna: Marita, Mariana, Anabelle och Ana ska iallafall ses, och i morgon ska vi alla hem till Anabelle och spendera dagen vid hennes pool. Den här helgen kan inte blir något annat än bra!

.. och ja, jag har ätit kyckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0