Gavin



Kommentarer
Postat av: Cissi

Men en sån sötnos.

Meya undrar om du har fått barn? Nej förklarade jag det är inte hennes, men det tror jag sa hon då.

Så jag tror inte hon köpte min förklaring.

Ha en riktigt bra helg.

Kram

Cissi och Meya

2008-10-17 @ 10:54:43
Postat av: Karla

Gud vilken liten söto :)

Dylan är väldigt lik pappan tycker jag.

Du verkar ha det jättebra därborta på

andra sidan atlanten :)

2008-10-17 @ 16:25:07
URL: http://shabuls.blogg.se/
Postat av: Emma car

Hej!

Så sööööt! Är Dylan glad nu när lillebror har kommit hem? Saknar dig!

Kramar

2008-10-17 @ 17:15:01
URL: http://emmadaniel.blogg.se/
Postat av: Susanne Sjöberg

Å.. gud och få snosa på den bebisen.

Jag förstår att det är mysigt.

Ikväll går Telma på sitt första disco.

Då får hon användning av det som hennes gulliga dans fröknar lärt henne.

Närvöst som attan.

Kram Susanne.

2008-10-17 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0