Pannkakor!

Dagen började med en tidig frukost vid 7 tiden, efter det skjutsade jag Dylan till skolan vid 8.00. Sedan mötte jag upp Mariana och vi åkte vidare till vår skola. Lektionen bjöd på en hel del skratt (se Nerd) och det kändes som tiden sprang ifrån oss. Efter lektionen åkte vi hemmåt, jag lämnade av Mariana och hämtade Dylan. Han vad glad och frågade massor med frågor tills han helt tvärt blev tyst, surprise, surprise, han hade somnat! Jag tycker det är helt underbart då han somnar i bilen för när vi kommer hem lyfter jag bara upp honom i hans säng där han sover vidare vilket gör att jag slipper alla konflikter kring sovandet. Då han sov gjorde jag iordning en tonfisksallad med avokado och ägg som jag åt i lugn och ro.

När han cirka 1,5 timmar senare vaknade upp hade jag packat ned badlakan, badkläder och några persikor i väskan och det bar av mot poolen. Där hade vi hela poolen för oss själva! Vi simmade, lekte och plaskade i ungefär en timme innan vi åkte hemåt, kollade vad vi behövde handla inför pannkaksbakandet och åkte vidare till mataffären. Väl hemma efter det satte vi igång med pannkakorna. Mums! Till dem hade vi chokladglass och banan, syns det?

 

 


Kommentarer
Postat av: Susanne Sjöberg

Vilken härlig bild man kan inte annat än le.

Hoppas att du har det bra.

Men det är klart det ser ju under bart vackert sol värme åh........

Sköt om dig gumman



Kram Susanne

2008-10-13 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0