Baby Gavin!

Inatt klockan 3.40 vaknade jag av att telefonen ringde. Jag hörde att Mark svarade uppifrån och några minuter senare hörde jag steg utanför min dörr. “Julia”, ropade han, “Joanne ska föda nu, jag måste åka!” Jag öppnade dörren och såg honom yra runt, “vart är kameran? Vart är videokameran?” Jag hjälpte honom leta, vi hittade dem snabbt och han åkte. Jag gick då upp på övervåningen där jag lade mig uppe på Joanne och Marks säng. Jag slumrade till och blev sedan väckt av en nyvaken Dylan vid 6.30. Han såg förvirrat på mig och undrade vart hans mamma och pappa var? Jag berättade som det var och han lugnade sig. Vi gick ned och gjorde I ordning frukost. Han frågade mycket och var på ett bra humör. När vi börjat äta kom pappa Mark hem. Han skjutsade sedan Dylan till skolan och vi bestämde att han efter skolan ska få åka och hälsa på lillebror Gavin.

   Jag skypade med mamma och lade mig sedan I min säng för att sova lite. Jag slumrade till ca en timme, klev sedan upp och gick en promenade med hunden Zoe. Nu ska jag äta lunch och sedan ta en promenad till poolen.


Kommentarer
Postat av: maria mattsson

Hej Julia!

Sitter här på fredagkvällen och läser din blogg. Spännande saker verkar hända med en nyfödd baby m.m.

Vi längtar alla efter dig och tänker på dig! Kram Maria.

2008-09-12 @ 19:40:08
Postat av: Amanda

Gud vilken liten bebis.Puss Puss

2008-09-28 @ 15:25:53
Postat av: Astronauten



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-28 @ 15:28:30
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0