Beverly Hills Chihuahua

I morse vid halv elva tiden satte jag mig I bilen och körde mot poolen. Väl där var det riktigt lugnt fram tills det var dags för vattengymnastik. Då kom det 20 kvinnor I 60-70 års åldern. Innan de kom lyssnade jag på ljudbok på min ipod med efter att dem anlände, hörde jag ingenting av boken. De pratade och skrattade så högt att jag till slut stängde av. Men jag måste säga att det var väldigt intressant att lyssna på deras diskussioner huruvida Jude Law är snyggare än Josh Hartnett, hur man bakar de godaste bullarna och hur man undviker att  äta onyttig mat då man går ut på restaurang: “tänk bara att du kommer bli lika fet som mig om  du äter det!” sa en av kvinnorna. Efter det pratade dem om en helt fantastiiiiskt middag en av dem ätit kvällen innan, och kan ni tänka er hur svårt jag hade att hålla mig för skratt då en kvinnorna utbrast: “Vem vill följa med mig på bio, på den nya filmen Beverly Hills Chihuahua?” Och dem andra svarade I kör “Jag!


Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahahhaa! vilka pantertanter :) jag kommer gärna och hälsar på, you know it! :D

2008-09-24 @ 00:02:27
URL: http://evvis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, vad jag skulle vilja se den filmen. Vill ju ha en sån hund, men får väl vänta tills jag pluggat färdigt. Vilket känns oändligt långt borta nu. :-)

Men å andra sidan tar det väl typ 3 år innan den har kommit till biograferna här.

Kram

Cissi

2008-09-25 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0