Tack!

Tack min underbara Mamma och Pappa för all tid ni lägger ned på att prata med mig. När vi pratar känns ni så nära och ni ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på er. Tack min älskade Farmor för dina underbara telefonsamtal. Jag älskar dig så mycket och tänker på dig massor. Tack Signe för dina mail: dem är så roliga att läsa. Tack Evelina för att du är en sådan underbar vän och för att du håller kontakten med mig, det är alltid lika roligt att läsa vad du skriver! Tack min bästis Mimmi för dina underbara mail, du betyder såå mycket för mig och jag saknar dig massor. Tack Emma för dina mysiga mail och att du tar dig tid att komma och hälsa på mig. Det ska bli så roligt att träffa dig och Danni. Tack Amanda för alla dina fina mail, du betyder så mycket för mig. Tack Åsa för att du är den du är och för att du alltid bryr dig om. Tack Marina, min underbara vän. Jag hoppas verkligen du har det toppen I Australien!
    Mina bröder, Kitty, Shokh, Gurgen, Lyse, Elin, Shana – jag tänker på er och saknar er!

 

& inte minst: tack alla ni som tar er tid att läsa min blogg! Jag blir så glad då ni skriver kommentarer, tack Susanne, Cissi och underbara Telma, Meya och Benjamin- det värmer och gör mig alltid på bättre humor då jag läser vad ni skrivit. Det är nämligen så jag kan se vilka som läser.  Och avslutningsvis vill jag bara säga att alla ni som kan och vill: kom och hälsa på mig vettja'!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men lilla gumman, inte behöver du tacka. Det är bara kul att se att det går bra för dig. Jag får så härliga flashbacks av när jag var au-pair. Tänkte faktiskt på dig igår, jag tog mig i kragen och började på friskis & svettis i Gävle, och då tänkte jag att det här skulle du ha gillat.

Ha en bra helg.

Kram från Cissi med fam. Extra kramar från Meya

2008-09-25 @ 09:26:45
Postat av: Therese

Jag vickar lite här och där när det behövs. Posten, Nordea och skolan typ. Haha, ja jag hoppade in ist för Ewe, ingen hit när man inte kan ett ord Spanska:P Hur går engelskakursen då? =) Kram

2008-09-25 @ 13:07:37
URL: http://kregert.webblogg.se/
Postat av: Susanne Sjöberg

Hej Julia gumman,förstår att man blir lätt rörd när man är där borta.

Men jag tror att du kommer att ha stor nytta av det i framtiden.

Nu kommer ju mina älsklingar över och jag tror att ni kommer att ha så roligt ihop.

Sen tycker jag att du och Emma gott och väl kan ta en riktig tjej kväll.



Ps: krama dom sten hårt från mig.



Var rädd om dig,du finns i mina tankar.



Mv Susanne.



2008-09-25 @ 17:32:54
Postat av: Shana

Tjena bruden:)... Det är så roligt att höra att du mår bra.. Ha de så bra, och njut av tiden i coola USA:) Kramar

2008-09-25 @ 21:10:02
Postat av: Evelina

Åh Julia. Jag saknar dig. Var ut för första gången på en riktig klubbkväll på Stockholms igår. Det hade varit roligt om du varit med. Jag träffade Natalie & Carro, den tjejen som vi var till en gång när vi var ut med Stoffe från Sala. Remember? Hon som hade brunt hår och spelade banjo :) Du skulle vart med och skakat rumpa! Jag kommer absolut och hälsar på! Får se när bara. Får se om jag kommer in på läkare nu till våren :)

Massa stora kramar!

2008-09-26 @ 21:26:19
URL: http://evvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0