Santa Monica och OC.

Jag har haft en underbar helg! Den började med utgången i Hollywood på fredagen och fortsatte sedan med en resa ned till Santa Monica på lördagen. Jag, Marita, Anabelle och Mariana började med att gå ned till stranden där vi lade oss ned i blåsten och pratade medans vi åt blåbär och jordgubbar. Det var så varmt och skönt! Efter ett par timmar där promenerade vi upp mot tredje gatan där vi kikade lite i affärer innan vi slog oss ned på en restaurang tillsammans. Vi delade på en pizza av storleken large och det blev massor med mat över. Det är helt galet hur stora portionerna är här! Vid fem åkte vi sedan tillbaka hemåt, jag skulle nämnligen jobba. Om det vet jag inte om jag har så mycket att säga om förrutom att det gick bra, kidsen sov och jag skrev ett långt inlägg här på bloggen se "vilken kväll!".
    På söndags morgonen gick jag upp tidigt och mötte sedan Mariana klockan 9. Dagen spenderade vi sedan tillsammans. Vi åkte ned till Orange County där vi stannade till och shoppade på Balboa Island, åkte igenom och tittade på Newport Beach och gick på pieren i Huntington Beach. Det var så fint överallt, titta själv!

Balboa Island:




Huntington Beach:



När vi på eftermiddagen begav oss hemåt igen så mötte vi upp Anabelle och åt sedan middag tillsammans på "cheesecake factory". GOTT! Mätta och belåtnade kollade vi sedan i lite affärer i väntan på att vår bio skulle börja. Marley & Me heter filmen, och jag kan säga såhär: jag gillar inte ens hundar (förrutom Mimmis och Zoe, lite grann) och jag grät ändå. Då kan ni ju bara gissa hur mycket dem som älskar hundar gråter. Filmen var mysig men lite väl sentimental, de drog ut på alla sorgliga scener- men säg inte att jag skrev det till min värdpappa Mark han har nämnligen varit med och jobbat med filmen och han tycker den är "totally awesome".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0