Födelsedagsfirande.

Dagen började med en god frukost tillsammans med familjen Levien. Vi åt tårta och jag öppnade presenter. Vid 11 tiden åkte jag sedan ned till "Dashing Diva" som är en skönhetssalong där jag fick manikyr och pedikyr- hur lyxigt som hellst! Efter det bar det av mot Santa Monica och underbara Amanda. Vi myste i parken, promenerade runt och åt "orange chicken" till lunch!


Jag i Parken.


Amanda i Parken.



På kvällskvisten hämtade vi upp vår kompis Dorota och åkte sedan alla 3 mot Cheesecake Factory i Marina Del Rey, restaurangen ligger precis vid en hamn - och det var såååå fint!


Mitt underbara sällskap!


TACK för en underbar födelsedag tjejer!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Verkar som om du hade en mysig födelsedag, sötnos! Te echo de menos.. <3

2009-07-17 @ 20:40:30
URL: http://evvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0