den som väntar på något gott..

jag vet att jag sagt det förut, och jag säger det igen: det var inte igår. förlåt alla för dålig uppdatering! nu ska ni får höra. det är den 17 juni, klockan är ett på natten och här sitter jag. "varför?" undrar kanske ni och det ska jag tala om: min familj är påväg! (och vem som hellst som inte sett sin familj på över ett halvår skulle nog ha svårt att sova.)  jag vet att jag borde försöka sova, jag vet att jag kommer vara trött i morgon men helt ärligt: det går inte. jag är bara för glad, helt galet, underbart, sjukt glad! familjens plan från frankfurt skulle ha landat klockan 12.00 men det har blivit en hel del försenat. det senaste är att dem ska vara framme klockan två. om en timme- helt otroligt, bara en liten timme! HERREGUD!

Kommentarer
Postat av: Shokh

Va kul Julia, Hoppas vi får det trevligt tillsammsn...

Kram

2009-06-18 @ 15:43:22
URL: http://shokh.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

ha en härlig midsommar



kram Therese

2009-06-18 @ 15:51:39
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: elin car

Saknar er <3

2009-06-25 @ 01:38:50
Postat av: Madde

Hejsan!

Jag hittade hit till din blogg idag och har nu i ett svep läst alla dina inlägg som du skrivit sen du kom till USA. Vill och ska själv åka som Au Pair dit och tänkte fråga dig (du behöver inte svara) en fråga om pengar. Det är nämligen så att jag har förstått att man inte får så jättemycket pengar i lön som Au Pair och undrar om det går att klara sig på dem. Givetvis gör det de, men jag menar om man har råd att äta på restauranger, gå på bio, köpa kläder, åka på resor m.m. eller om man kanske ska ha med sig pengar hemifrån? Sedan undrar jag om familjen betalar pengar för den mat man äter? Får man isf handla i mataffärena till sig själv och dem betalar?



Skulle vara roligt om du svara, har tänkt lite på det där. En grym blogg btw, får gärna uppdatera lite mer, märkte att inläggen blev färre på slutet :)



Kramar, Madde!

2009-06-28 @ 00:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0