Familjen i LA, dag 5: Gamla stan, SD och Coronado Island.

Dagen började jag och min kära Mamma med en promenad ned till seven eleven där vi köpte frukost: bagels, smör och kaffe som vi sedan åt på rummet i lugn och ro. Sedan chekade vi ut från hotellet och körde ned mot Gamla stan i San Diego. Det var varmt och skönt och vi strosade runt och var turistiga i någon timme innan vi kände att strandens lockelse var för stark, då bar det av mot Coronade Island. En av dem vackraste öarna jag någonsin sett. Med hamnar, fina seglarbåtar och stränder. Vi åkte till Hotell Coronado som är ett enormt, superlyxigt hotell och gick ned till hotellets strand. UNDERBART!
   Efter en lång dag på stranden begav vi oss hemåt och stannade på vägen och åt middag på Cheesecake factory. Mmmm...


Mamma i Gamla stan, SD.


Oscar i Gamla stan, SD.


Gamla stan, SD.


Jag och Pappa i Gamla stan, SD.


Hotell del Coronado.


Stranghäng.


Bad i vågorna.


God mat på Cheesecake factory.


God mat på Cheesecake factory.

Kommentarer
Postat av: susanne sjöberg

Telma och jAG FÖLJER DIG FORTFARANDE OCH KAN NU SE SÅ MYSIGT DU HAFT DET MED FAMILJEN DET RIKTIGT STRÅLAR OM DIG KRAMAR I STORA LASS FRÅN SUSANNE OCH TELMA P:S ha det så roligt när du och Emma reser jätte kul man blir rent av lite avis hi hi.

2009-06-30 @ 09:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0