Dag 3: vilken succé!

Också var det Onsdag och dags att säga hejdå. Jag jobbade hela dagen och mötte sedan upp John och Pelle först på kvällen. Vi bestämde oss för ännu en middag på Cheesecake factory och Marita och Maryam hängde på. Maten var god och efterrätten var godast! Vi pratade massor och helt plötsligt var det dags att åka mot LAX, flygplatsen. Väl där sa jag hejdå till mina besökare som åkte vidare till Costa Rica, och jag måste medge att det kändes lite sorgligt. Mina au pair kompisar ville knappt låta dem åka: Maryam vill följa med dem till Costa Rica och Dorota skrev såhär till mig på Facebook idag: "I love your guys, they are so fun, it felt like they were my cousins or sth! ;) I wanna join them and backpack around the world!"

Ja ni, John och Pelle- mina tjejkompisar pratar inte om något annat än er. Dem tycker VÄLDIGT bra om er, det här är bara lite av vad dem sagt: ni är väldigt snälla, roliga, snygga, trevliga, lätta att prata med, snygga och ja, här kommer det igen: snygga. Vilken succé!



Vi saknar er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej minan vännner=)

Jag saknar också er massor!

Kramar

2009-03-09 @ 18:10:17
Postat av: John o pelle

heheh.. jaadu, det ar ju alltid roligt att vara uppskattade:) vi hade hur kul som helst, skit trist att behova lamna LA! halsa alla fran oss! Kram kram

2009-03-12 @ 04:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0