2 Hotdogs

Jag och barnen hade precis kommit hem från parken då jag frågar Dylan vad han vill ha till middag- korv svarar han.
Jag: Ok, jag tror att jag ska göra två stycken åt dig idag- för du är hungrig va?
Dylan:  Vad sa du?
Jag:  "I´m gonna make you 2 hotdogs".
Då slänger han sig på marken och skriker NEEEEEEEJ!
Jag: "vad är det?"
Dylan: "don´t do, don´t do it!!" skriker han.
Jag: "Dylan, jag förstår inte- vad är problemet?!"
Dylan: "Please don´t make them TOO HOT!"

Åh lilla sötnosen! Han trodde att jag skulle göra korvarna "för varma", varför jag nu skulle göra det, stackarn!

Kommentarer
Postat av: Catherine

haha Dylan är sig lik. Klockrent!! Såg att du hade blogg nu. Kul att se hur allt går där nere :D

2009-06-01 @ 21:08:38
Postat av: Catherine

haha Dylan är sig lik. Klockrent!! Såg att du hade blogg nu. Kul att se hur allt går där nere :D

2009-06-01 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0