8 Maj, eftermiddag: Kress och Beso.

Efter den 30 minuter långa bilturen ned till Santa Monica parkerade jag bilen utanför Amandas hus och knackade på dörren. Där inne fick jag sedan träffa Amandas syster Susanna, deras kompis Frida och såklart Amanda. Vi gjorde oss iordning inför kvällen och satte oss sedan i bilen med siktet inställt på Hollywood och California Pizza Kitchen.



Systrarna Friberg: Amanda och Susanna



Jag och Frida.

Efter en stor Thai Crunch Sallad så begav vi oss ned mot Walk of Fame. Vi promenerade till ett ställe som heter Kress. Där lyckades vi komma in på VIP:n. Så där satt vi och pratade i någon timme innan vi begav oss ned mot dansgolvet.
    När våra fötter började göra ont, öronen började säga ifrån och dansgolvet blev trångare och trångare så gick vi vidare. Nästa stopp blev Eva Longorias klubb "Beso". Där kom vi in i andra andningen och dansade vidare.




Susanna, jag, Frida och Amanda.

Tack för en härlig kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar efter att få äta på den restuarangen, så himla goda sallader=)

Love you

2009-05-10 @ 23:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0