8 Maj, förmiddag: Hollywood med Dylan.

Till och börja med kan jag berätta att jag hade sovmorgon; och en dag som börjar med sovmorgon kan väl aldrig slå fel? Så, jag sov ut och gick sedan vid tio-tiden ut i köket till Joanne och barnen. Jag åt då frukost i lugn och ro innan Joanne och Gavin åkte iväg mot gymmet och jag och Dylan gav oss iväg mot Hollywood. Vi skulle nämnligen gå på bio och se den nya Disneyfilmen "Earth", biografen som vi skulle till ligger mitt på Walk of Fame och heter "El Capitan". Filmen som visade olika djur i olika länder, hur dem lever och om naturens inverkan på oss alla, var riktigt bra. Det hela började med en djurshow och följdes sedan av den 2 timmar långa filmen. Efter filmen, massor med popcorn och en stor "icee" gick vi ut på gatan och för er som aldrig varit i Hollywood ska jag berätta något: det finns gott om utklädda människor. Det är en salig blandning med Tingeling, Svampbob, Capten Jack Sparrow, den-vidriga-killen-från-saw, Snobben och jag vet inte hur många fler, tror ni Dylan gillade det? JA! Titta så får ni se:



Vi träffade på en Musse Pigg staty.



Lejonet från Madagaskar.



Och favoriten: SPINDELMANNEN! (och vem den andra nu var?)

Väl hemma packade jag min väska och begav mig mot Santa Monica och Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0