Brev till Granvägen.

"hej mina kära föräldrar!

nu är jag tillbaka ifrån en helg i hettan ute i palm dessert. jag, joanne och dylan åkte fredag morgon, spenderade ca 3 timmar i bilen på väg dit och träffade sedan joannes kompis michelle och hennes 8 åriga son grant och åt lunch med dem på en mexikansk restuarang. gotti, gotti! sedan checkade vi in och begav oss mot poolen. sol och bad, sedan en dusch och middag på en riktigt fin kinesisk restaurang. vi åt cashew kyckling, apelsin kyckling och någonting med räkor. efter det hann vi också med en efterrätt på ben and jerrys.
   lördagen började vi med roomservice (riktig lyx), och sedan badade vi och solade hela dagen. på kvällen gick joanne och hennes kompis på middag och jag och pojkarna var för oss själva. vi spelade shak, schak, schack- eller hur man nu stavar det, åt på hotellets restuarang och badade jacuzzi fram till klockan 9 då "mammorna" kom hem. då tittade jag, dylan och joanne på "forrgetting sarah marshall" innan vi gick och lade oss.
   söndagen, alltså idag, gick vi upp, åt frukost och chekade ut. körde hem i lugn och ro, stannade på en outlet och körde sedan hela vägen hem i ett svep. väl hemma, vid 4 tiden, åkte jag med mark och dylan till biltvätten innan vi alla  åt hemlagad middag tillsammans. med andra ord har jag haft en topppen helg! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0